Aanhuurservice

AANHUURSERVICE VAN A TOT Z

U bent op zoek naar een huurwoning? In de huidige huurmarkt waarin de vraag een stuk groter is dan het aanbod, wordt het vinden van een geschikte woning u steeds lastiger gemaakt.

Onze aanhuurservice is de oplossing tot het vinden van een passende huurwoning. Onze ervaring en ruime netwerk binnen de woningmarkt draagt bij aan onze toegevoegde waarde voor u.

 

Stapsgewijs leggen wij u onze werkzaamheden uit.

 

  1. Uw zoekopdracht invullen
    U vult de opdrachtbevestiging voor aanhuur in.
    Download hier de aanhuur opdrachtbevestiging. Mail de ondertekende pdf naar info@brickbrokers.nl
     
  2. Persoonlijk contact
    Op het moment dat wij uw zoekopdracht hebben ontvangen en verwerkt, neemt onze aanhuurmakelaar contact met u op voor een persoonlijke kennismaking.
     
  3. Maatwerk
    Na de kennismaking gaat onze aanhuurmakelaar op zoek naar passend aanbod wat niet uit onze eigen verhuuraanbod komt, maar verkregen wordt bij onze collega makelaars en particuliere verhuurders.
     
  4. Bezichtigingen
    Nadat wij de aan u voorgestelde woning(en) hebben besproken, gaat u samen met onze aanhuurmakelaar de door u goedgekeurde woning(en) bezichtigen.
     
  5. De onderhandeling
    Wanneer uw interesse uitgaat naar een specifieke woning, zullen wij uw wensen samen bespreken en treden wij in contact met de makelaar of particuliere verhuurder. Hierbij behartigen wij uw belangen en zullen wij namens u in onderhandeling treden over de gewenste huurcondities.
     
  6. De huurovereenkomst
    Wanneer wij een akkoord hebben ontvangen op de huurcondities, zullen wij de opgestelde huurovereenkomst controleren op juistheid en deze samen met u bespreken alvorens u gaat ondertekenen.
     
  7. Betaling van onze courtage
    Na uw ondertekening van de huurovereenkomst is er een officieel akkoord en hierna ontvangt u van ons de factuur voor onze werkzaamheden. Deze bedraagt 1 maand huurbetaling, excl. BTW.
     
  8. Huurbetaling en borgstelling
    Na akkoord en ondertekening van de huurovereenkomst, dienen er een aantal zaken verzorgd te worden alvorens u een sleutel van de woning in ontvangst mag nemen. Dit is o.a. een tijdige betaling van de eerste maand huur en de borgstelling. Wij zullen uw hiervoor tijdig op de hoogte stellen, zodat alles geregeld is voor een goed georganiseerde sleuteloverdracht.
     
  9. De officiële oplevering
    Niets staat nog in de weg voor de oplevering als u heeft getekend en aan uw betalingsverplichting heeft voldaan. Samen met u gaan we naar uw nieuwe woning en staan wij u bij tijdens de inspectie en controleren wij de woning op eventuele tekortkomingen en/of gebreken.
     
  10. Genieten maar
    Nadat u de sleutel heeft ontvangen, zullen wij uw gegevens alsmede de huurovereenkomst met inspectierapport en foto’s van de oplevering in bewaring nemen en deze digitaal opslaan. U kunt hierna volop genieten van uw woning en wij blijven uw eerste aanspreekpunt.

 

 

Hoe kunnen we u helpen?

We vertellen graag meer over onze dienstverlening. Bel of mail voor een afspraak.


Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

U bent geen robot, hoeveel is ?